Hva er fordelene med å sette opp integrasjon?

Ved å koble Kredin til regnskapssystemet ditt får du en automatisk og sømløs oppfølging av utestående fakturaer – helt uten dobbeltarbeid.

✅ Fordeler med regnskapsintegrasjon:

 

Automatisk speiling av reskontro

  • Utestående fakturaer hentes automatisk inn i Kredin.
  • Når en faktura blir betalt, lukkes saken i regnskapssystemet ditt – og samtidig i Kredin.
  • Dersom skyldner betaler med renter og gebyrer, lager Kredin et eget regnskapsbilag, slik at dette bokføres korrekt i regnskapet ditt. I de fleste integrasjonene gjøres dette helt automatisk.  

 

Spar tid og unngå feil

  • Du slipper manuell registrering og dermed reduser risiko for feil og mangler.
  • Ingen fare for å glemme oppfølging – forfalte krav hentes og følges opp automatisk.

 

Full kontroll på ett sted

  • Kredin gir deg full oversikt over alle utsendte saker og hvor de befinner seg i prosessen.
  • Du kan enkelt slå sammen flere krav mot én kunde for å få en samlet saksgang.

 

Bedre likviditet og raskere innbetalinger

  • Forfalte fakturaer blir fulgt opp raskere.
  • Tett og tydelig oppfølging gjør det mer sannsynlig at skyldner betaler.

 

Autopilot kan aktiveres for helautomatisk oppfølging uten behov for manuell innsats.


Hva koster det?

Vi i Kredin ser at regnskapsintegrasjon er et viktig verktøy i en hektisk arbeidshverdag. Derfor tilbyr vi kostnadsfri integrasjon med de fleste regnskapssystemer.

Slik setter du opp integrasjon

Følg linken og velg deretter hvilket regnskapssystem du ønsker å sette integrasjon mot: https://support.kredin.no/nn/article/integrasjoner 

 

Var denne artikkelen nyttig?