Oversikt Saksganger - Hvilken saksgang skal du bruke?
Når det gjelder saksganger i Kredin er det 3 viktige ting å vite:
- Hva sakene gjelder om det er faktura eller husleie
- Hvem saksgangen skal gjelde for om det er privatkunde, enkeltpersonforetak eller firmakunde
- Om saker skal følges opp manuelt, på semi-auto, eller på Autopilot
De forskjellige saksgangene
Finn saksgangen og relevant oversikt her:
- Har du faktura som gjelder en privatkunde? Klikk her: Saksgang Faktura Privatkunder
- Har du faktura som gjelder en enkelpersonforetak kunde? Klikk her: Saksgang Faktura Enkeltpersonforetak
- Har du faktura som gjelder en firmakunde? Klikk her: Saksgang Faktura Firmakunder
- Har du husleie som gjelder en privatkunde? Klikk her: Saksgang Husleie Privatkunder
- Har du husleie som gjelder en enkelpersonforetak kunde? Klikk her: Saksgang Husleie Enkeltpersonforetak
- Har du husleie som gjelder en firmakunde? Klikk her: Saksgang Husleie Firmakunder
I tillegg så kan du selv velge om du ønsker at de forskjellige saksgangene skal følges opp manuelt, semi-auto, eller på Autopilot med egne innstillinger. Dette blir forhåndsinnstillinger som du kan sette opp for oppfølgning av de forskjellige saksgangene basert på ditt behov.
Manuell, Semi-auto eller Autopilot
I Kredin har du muligheten til å følge opp faktura eller husleie på tre forskjellige måter. Du kan følge opp saker manuelt. Eller benytte seg av såkalt semi automatisjon der du er mer involvert i stegene som du setter opp. Eller Autopilot der systemet følger forhåndsinnstilte steg som du setter opp for forskjellige saksganger.
Her finner du individuelle artikler og oversikt på de forskjellige måtene å starte saker på:
- Opprette saker manuelt - https://support.kredin.no/en/article/opprette-saker-manuelt
- Opprette saker på Semi-auto - https://support.kredin.no/en/article/opprette-saker-pa-semi-auto
- Opprette saker på Autopilot - https://support.kredin.no/en/article/gjor-kredin-klar-for-automatisk-saksgang-auto-pilot